לאחר הערכות מצב: הוחלט על גיוס מילואים

בנצי לייזרוביץ No Comments on לאחר הערכות מצב: הוחלט על גיוס מילואים

לאחר ארועי הטרור אמש של ערביי ירושלים הוחלט במשטרה בתום הערכת מצב על גיוס ארבעה פלוגות מילואים | השר בר לב: "השוטרים יפעלו ביד קשה כנגד כל ניסיון שכזה על מנת להבטיח את השקט והביטחון"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עקב אירועי האלימות והטרור של ערביי ירושלים: לאחר הערכות מצב שהתקיימו במשמר הגבול ובמשטרת ישראל מפקד מג"ב, ניצב אמיר כהן החליט על גיוס ארבעה פלוגות מילואים שיגיוסו מחר בבוקר. הגיוס קיבל את אישורם של מפכ"ל המשטרה, השר לבט"פ ושר הביטחון.

2 מפלוגות המילואים של מג"ב יפעלו בגזרת ירושלים וה-2 הנותרות יפעלו בגזרת עוטף ירושלים. לוחמי המילואים של מג"ב יפעלו לצד הכוחות הסדירים שכבר פועלים בשטח ביניהם פלוגות מג"ב, החטיבה הטקטית, החטיבה החדשה לביטחון פנים ויחידות המסתערבים והמתיל"ן.

במהלך הערכת המצב אמר השר בר-לב: "האירועים שהתרחשו אתמול בלילה הם חמורים מאוד, ומשטרת ישראל פעלה בנחישות כדי להשיב את השקט, ועמדה בכך. בניגוד לפרסומים שונים, האירועים היו בשליטת המשטרה, המהומות לא סיכנו את שאר חלקי העיר ולא זלגו מעבר למזרח ירושלים. אירועי החג השונים מתנהלים בעיר כסדרם, רבבות מבקרים פוקדים את הבירה וחופש הפולחן של כל הדתות נשמר".

"אין לנו כוונה לאפשר לכל גורם שהוא להפר את הסדר ולנקוט באלימות, והשוטרים יפעלו ביד קשה כנגד כל ניסיון שכזה על מנת להבטיח את השקט והביטחון – זאת במקביל להמשך המצוד אחר המחבל שביצע את הפיגוע ביום שבת" הוסיף בר לב.

"לצד תגבור של כוחות משטרה ומשמר הגבול, בין היתר באמצעות 4 פלוגות מילואים שיגוייסו מיד, הכוונה שלנו היא לרווח את חופש התנועה של תושבי מחנה הפליטים שועפאט, שרובם מבקש להמשיך בחיים רגילים – כל זאת מבלי לפגוע בשיקולים המבצעיים של כוחות הביטחון" כך בר לב.



0 תגובות